Case - Days of Knowledge
MILJÖMÄRKT EVENT, HÖGSKOLAN I BORÅS
MILJÖMÄRKT EVENT SOM HYLLAR FORSKNING
Days of Knowledge är en högtid som firar forskning och utbildning vid Högskolan i Borås.
Bakom dagen står Högskolan i Borås, Borås Stad, Sparbanksstiftelsen Sjuhärad och Sparbanken Sjuhärad. Det är många olika delar som ska sammanfogas till en helhet samtidigt som arrangemanget ska kännas både välkomnande och högtidligt. Förutom att forskare ska ta emot sina stipendier under middagen ska hållbar utveckling gå som en röd tråd genom hela arrangemanget. Som projektledare ansvarar Aventi för allt från miljömärkning, innehåll och planering till att driva projektet så att det speglar de uppsatta målen.
”Aventi är en serviceinriktad eventbyrå som är pålitlig med trevliga medarbetare som är kul att jobba tillsammans med. De är professionella, serviceinriktade som håller vad de lovar.”
Annie Andréasson
Kommunikationschef Högskolan i Borås